Velkommen innom min Blå side med litt småtteri jeg holder på med..Vil du vite hvem jeg er så kan du følge linken.

Villmarkstausa

Det hadde vært VELDIG HYGGELIG om du la igjen en liten kommentar hvis du bruker oppskriftene mine. Da kan jeg endre, gjøre de bedre.....


Til deg som har blogg---hadde vært morro å se det ferdige resultatet...TAKKER!


mandag 27. desember 2010

Årets julegaver..



Litt fra årets juleproduksjon-
Hekla luer og pulsvanter i grått og kryhvit variasjoner.
Hosor til store gutter...
Isskrapevott til bil...
Alle nissene jeg heklet ble det ikke tatt bilde av;-) glemte....

7 kommentarer:

  1. Så mye fint og flott du har laget til julegaver! Tenker det er mange storfornøyde mottakere rundt omkring. Hekla teppet ditt er bare nydelig i skjønne farger! Fortsatt god jul til deg!
    Klem Cille

    SvarSlett
  2. nydelige julegaver !! Disse hadde jeg blitt glad for ;)) Flink er du :)
    Godt nyttår til deg !

    SvarSlett
  3. 。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
    ☆ GODT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
    。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。

    SvarSlett
  4. Nydelege julegåver og godt nyttår!

    SvarSlett
  5. Så mye fint du lager!
    Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre:)

    SvarSlett
  6. Tienes un bloc muy bonitos saludos!!

    SvarSlett
  7. Oldemorteppet var nyyydelig:)

    SvarSlett