Velkommen innom min Blå side med litt småtteri jeg holder på med..Vil du vite hvem jeg er så kan du følge linken.

Villmarkstausa

Det hadde vært VELDIG HYGGELIG om du la igjen en liten kommentar hvis du bruker oppskriftene mine. Da kan jeg endre, gjøre de bedre.....


Til deg som har blogg---hadde vært morro å se det ferdige resultatet...TAKKER!


mandag 9. desember 2019

Lenge siden sist ;-)

En liten tur innom for å sjekke om bloggen er oppe å går. Skjedd mye de siste årene, men strikker og lager ting ennå....

Vi har bygd oss hyttehus på fjellet hvor vi bor fast...
Ble noe Marius strikk til hytta vår...

Vi er mye ute på jakt og turer. Strikketøyet er alltid med...

Kofteprodukduksjon...



Sjal blir til ved varmen

Etterhvert har vi fått 4 barnebarn som også får sitt.
*****
God jul til dere som titter innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar