Velkommen innom min Blå side med litt småtteri jeg holder på med..Vil du vite hvem jeg er så kan du følge linken.

Villmarkstausa

Det hadde vært VELDIG HYGGELIG om du la igjen en liten kommentar hvis du bruker oppskriftene mine. Da kan jeg endre, gjøre de bedre.....


Til deg som har blogg---hadde vært morro å se det ferdige resultatet...TAKKER!


onsdag 5. mai 2010

3 hekleprosjekter på gang

Nytt prosjekt
Lapper i Alpakkaull fra Sandnes.
Mønsteret er fra et hefte som heter........
Det første året.
Utrolig mykt garn. Godt å hekle av.

Restegarn av bomull.
Forskjellig type garn.
Skal bli "trekk" til en taburett...

Det "store hekleprosjektet".
Teppe til dobbeltseng.
Har montert 61 lapper. Har 59 igjen....PUH!
Må variere litt. Går fort lei.........

5 kommentarer:

  1. Ååå, så nydelege!!! Og WOW hekle til dobbelseng!!! Eg er imponert!! Trur nok det er eit evighetsprosjekt, ja. Kjekt med slike bestemorsruter. Ønskjer deg ei fortsatt fin veke.

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Det teppe til dobbeltsenga.. stor prosjekt, er mektig imponert her!

    Du får har ei god (hekle)helg!

    SvarSlett
  3. Her var det masse fiiint,du er flink. Jeg driver også mye med håndarbeid. Det er så gøy å skape noe med hendene. :)Klem.

    SvarSlett
  4. Du verden, så mange heklelapper og tepper på en gang!
    Klem til en hekleentusiast!

    SvarSlett